Col·labora
clica aquí
ESP  |  ENG |

Noticies 2022

EL CENTRE FUNDACIÓ RAFA NADAL REP LA VISITA DE L'ÀREA DE CULTURA I BENESTAR DE L'AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA
06/07/2022

Antoni Noguera, Tinent d´Alcalde de Cultura i Benestar Social i Catalina Trobat, Coordinadora General de Benestar Social de l´Ajuntament de Palma han realitzat una visita de cortesia al Centre Fundació Rafa Nadal ubicat al barri de Nou Llevant – La Soledat.

Han estat rebuts per Eunate Gómez, Responsable de Projectes de la Fundació Rafa Nadal i Íñigo Martínez de Sant Vicent, director del Centre.

Actualment el Centre Fundació Rafa Nadal de Palma de Mallorca atén al voltant de 250 menors entre 5 i 17 anys cada curs. El projecte és present al districte des de l'any 2014 i l'impacte al barri és cada vegada més gran.

L'objectiu principal d'aquesta visita ha estat reforçar el suport de les institucions de la ciutat al projecte de la fundació i fer un seguiment del sistema de treball en xarxa amb els diferents agents de canvi de la zona.

El Centre de Fundació Rafa Nadal de Palma de Mallorca rep derivacions de casos de famílies en situació de vulnerabilitat que necessiten un recurs de suport integral. Per això, l'equip està en contacte constant amb l'àrea de Serveis Socials dependent de l'Ajuntament.

Fundación RafaNadal

Vols mantenir-te informat de les novetats
de la Fundació Rafa Nadal?
Subscriu-te a la nostra newsletter:

VOLS REBRE LA NOSTRA NEWSLETTER?