Inici > Notícies  > Trofeu Sextant de golf, a benefici de la Fundació

TROFEU SEXTANT DE GOLF, A BENEFICI DE LA FUNDACIÓ

13/09/2017
Comparteix aquesta notícia:     Comparteix: Twitter Comparteix: Facebook

El Trofeu Sextant de golf va celebrar la seva tercera edició el passat 9 de setembre, al Real Club de Golf Cerdanya. Un total de 100 persones – 50 parelles-, van participar en aquest esdeveniment promogut per l'empresa de gestió d'actius Amiral Gestión, que ha col·laborat en diverses ocasions amb la Fundació Rafa Nadal.

Un any més, el torneig va destacar pel seu vessant benèfic, i és que els beneficis recaptats seran destinats als projectes duts a terme per la Fundació Rafa Nadal.

Trofeu Sextant de golf, a benefici de la Fundació