Inici > Notícies  > La III Cursa Sant Juníper

LA CURSA SANT JUNÍPER, AMB LA FUNDACIÓ RAFA NADAL

23/10/2017
Comparteix aquesta notícia:     Comparteix: Twitter Comparteix: Facebook

La III Cursa Sant Juníper ha donat a la Fundació Rafa Nadal la recaptació aconseguida fruit de la celebració d'aquest esdeveniment esportiu, contribuint així a finançar els diferents projectes d'educació i esport duts a terme per l'organització.

Aquesta carrera de trail es va celebrar l'1 d'octubre a Petra, Mallorca, i va comptar amb la col·laboració de Rafa Nadal Sports Centri i Drasanvi, entre d’altres. Ana María Parera, Presidenta de la Fundació, i Maria Francisca Perelló, Directora de Projectes, van rebre el donatiu de la mà de membres de l'organització de la carrera.

La cursa Sant Juníper, amb la Fundació Rafa Nadal