Inici > Notícies  > Nadal i Olazábal, el seu torneig de golf solidari
Notícies anteriors Notícies anteriors

NADAL I OLAZÁBAL, UNITS A FAVOR DELS MÉS VULNERABLES AMB EL SEU TORNEIG DE GOLF SOLIDARI

27/11/17
Comparteix aquesta notícia:     Comparteix: Twitter Comparteix: Facebook

Un any més, Rafael Nadal i el golfista José María Olazábal van tornar a unir-se per disputar el torneig de golf benèfic Olazabal&Nadal Invitational by Pula Golf Resort, que es va celebrar el 24 i 25 de novembre a Son Cervera (Mallorca). En l'esdeveniment, que aquest any ha arribat a la seva cinquena edició, es van reunir tant golfistes professionals com amateurs de tot el món, amb un únic objectiu: recaptar fons a favor dels col·lectius més desfavorits.

Per tercer any consecutiu, i després de dues jornades de competició, l'equip capitanejat per Rafael Nadal va ser el guanyador d'aquest PRO AM, un torneig únic al món.

Els fons obtinguts en aquest esdeveniment esportiu amb marcat caràcter social, i en el qual també van col·laborar xefs amb Estrella Michelín aportant les seves creacions culinàries, seran destinats al projecte de la Fundació Rafa Nadal Més que Tennis, dirigit a joves amb discapacitat intel·lectual, i a la Fundació Sport Mundi, per recolzar la labor que realitza ACNUR amb els refugiats.

Nadal i Olazábal, units a favor dels més vulnerables amb el seu torneig de golf solidariNadal i Olazábal, units a favor dels més vulnerables amb el seu torneig de golf solidari