Inici > Notícies  > Rafa a la Fundació Reial Madrid a Colòmbia

RAFA VISITA L’ESCOLA DE LA FUNDACIÓ REIAL MADRID A COLÒMBIA

Bogotá, 22/03/2011
Comparteix aquesta notícia:     Comparteix: Twitter Comparteix: Facebook

Rafa Nadal va visitar Colòmbia abans de viatjar al torneig de Miami. El balear va aprofitar per visitar l'escola que la Fundació Reial Madrid té allà. Rafa va estar acompanyat de Novak Djokovic amb qui el dia anterior havia disputat un partit d'exhibició.

Rafa va rebre una samarreta de l'escola socioesportiva com a símbol de la unió entre la Fundació Reial Madrid i la Fundació Rafa Nadal. Rafa va aprofitar la visita per signar autògrafs i fotografiar-se amb els joves i nens colombians.

Escola de la Fundació Reial MadridEscola de la Fundació Reial Madrid