Inici > Notícies  > Renovació d'acord amb

LA FUNDACIÓ RAFA NADAL I SPECIAL OLYMPICS RENOVEN EL SEU ACORD DE COL·LABORACIÓ

Espanya 21/03/2012
Comparteix aquesta notícia:     Comparteix: Twitter Comparteix: Facebook

La Fundació Rafa Nadal i Special Olympics Espanya han signat la renovació de l'acord per al desenvolupament del programa "Més que Tennis". El president del Comitè Executiu de Special Olympics España, Gaizka Ortuzar, i la presidenta de la Fundació Rafa Nadal, Ana María Parera, van signar aquest nou acord amb el que s'incrementa el nombre d'escoles adherides fins a un total de 15. Una altra de les grans novetats és la celebració d'una trobada anual entre les escoles participants en el programa de tot Espanya.

El programa Més que Tennis va néixer de la iniciativa conjunta de la Fundació Rafa Nadal amb Special Olympics Espanya. El 2010, es va signar el primer conveni amb el qual es pretenia impulsar un projecte social a llarg termini vinculat al tennis, de manera que es promogués l'esport entre els joves amb una discapacitat intel·lectual, mitjançant el foment i la pràctica de tennis. Gairebé dos anys després el programa s'ha convertit en un èxit rotund.

Gaizka Ortuzar i Ana M. Parera signen la renovació de l'acord