Inici > Notícies  > Nadal i Djokovic esperan
Notícies anteriors Notícies anteriors
Nadal i Djokovic esperan
rècord d'asistència

NADAL Y DJOKOVIC ESPEREN SUPERAR EL RÈCORD D’ASSISTÈNCIA A UN PARTIT DE TENNIS AL SANTIAGO BERNABÉU

10/04/2012
Comparteix aquesta notícia:     Comparteix: Twitter Comparteix: Facebook

El proper 14 de juliol la gespa del Santiago Bernabéu es transformarà en el terreny de joc escollit perquè Rafa Nadal i Novak Djokovic ens delectin amb les seves millors jugades.

L'objectiu d'aquest partit d'exhibició és marcar un nou rècord d'espectadors en una trobada de tennis, superant els 80.000 espectadors i obtenir la màxima recaptació possible per destinar als projectes solidaris d’ambdues fundacions.

La Fundació Realmadrid i la Fundació Rafa Nadal comparteixen la voluntat de contribuir ajudant als qui més ho necessiten, allà on estiguin així com el ferm propòsit d'oferir una oportunitat per al futur dels nens i joves més desfavorits per mitjà de programes educatius i emprant l'esport com a eina d'integració social.

*Foto cedida pel Real Madrid CF
Rafa Nadal