Inici > Notícies  > InterContinental Hotels Group recolza la Fundació

L'INTERCONTINENTAL HOTELS GROUP RECOLZA LA FUNDACIÓ RAFA NADAL

17/06/2014
Comparteix aquesta notícia:     Comparteix: Twitter Comparteix: Facebook

Coincidint amb la celebració del Roland Garros 2014, l’InterContinental Hotels Group va entregar un xec per valor de deu mil euros a Rafael Nadal i Ana Maria Parera, a benefici de la Fundació Rafa Nadal. Aquesta generosa suma de diners serà destinada a finançar els projectes desenvolupats per l’organització.