Inici > Notícies  > Torneig de golf XXVII Robinson Classic

LA FUNDACIÓ RAFA NADAL, BENEFICIÀRIA DEL TORNEIG DE GOLF XXVII ROBINSON CLASSIC

16/09/2015
Comparteix aquesta notícia:     Comparteix: Twitter Comparteix: Facebook

Per tercer any consecutiu el torneig de golf XXVII Robinson Classic ha destinat els beneficis recaptats a la Fundació Rafa Nadal. Celebrat el passat 12 de setembre al club Vall d'Or Golf de Mallorca, l'esdeveniment va comptar amb l'assistència de Rafael Nadal, qui va rebre un xec de la mà de Monti Galmés, Director General de Robinson Hotels a Espanya i Portugal.

Com en altres edicions, una vegada finalitzada la competició va tenir lloc un dinar en el qual, participants i assistents, van prendre part també d'una subhasta benèfica, que permetrà finançar els projectes impulsats per la Fundació.

La Fundació Rafa Nadal, beneficiària del torneig de golf XXVII Robinson Classic