Inici > Notícies  > Mercat solidari de PlayStation

MERCAT SOLIDARI DE PLAYSTATION A BENEFICI DE LA FUNDACIÓ RAFA NADAL

19/03/2016
Comparteix aquesta notícia:     Comparteix: Twitter Comparteix: Facebook

Aquest cap de setmana s'ha celebrat a Madrid el ‘Mercat solidari PlayStation’, els beneficis del qual es destinaran a la Fundació Rafa Nadal i a Juegaterapia.

Al mercat els visitants han pogut trobar a preus molt econòmics nombrosos títols de PlayStation, així com articles de marxandatge, perifèrics o packs de jocs. L'esdeveniment ha contat també amb una subhasta d'articles exclusius com edicions de jocs signades pels seus creadors, una samarreta i una gorra autografiades per Rafa Nadal, i unitats de demostració, entre d’altres.

PlayStation col·labora estretament des de 2014 amb el Rafa Nadal Tour by MAPFRE, el circuit de tennis de categories SUB12 i SUB14, masculines i femenines, que té lloc anualment a diverses ciutats espanyoles.

Mercat solidari de PlayStation a benefici de la Fundació Rafa Nadal