Inici > Notícies  > Lliurament de beques Study and Play
Notícies anteriors Notícies anteriors

LLIURAMENT DE BEQUES ALS BENEFICIARIS DE STUDY AND PLAY

Comparteix aquesta notícia:     Comparteix: Twitter Comparteix: Facebook

La Fundació Rafa Nadal i I-Con Sports van celebrar ahir a Barcelona l'acte de lliurament de beques als nou estudiants espanyols que, gràcies al projecte Study and Play, a partir del proper curs tindran l'oportunitat de compaginar l'esport d'alt nivell amb els estudis universitaris a Estats Units.

L'acte va comptar amb la presència dels beneficiaris i les seves famílies, i la participació de Maria Francisca Perelló, Directora d'Integració Social de la Fundació Rafa Nadal, i Marc Becker, Director d'I-Con Sports; les dues organitzacions impulsores del programa.

Els beneficiaris de Study and Play són joves de famílies que veuen com una gran oportunitat de futur que els seus fills puguin anar a estudiar a Estats Units, però que sense el suport econòmic que els brinda el projecte, no podrien fer front als costos que això suposa”, explica Maria Francisca Perelló.

Després d'estudiar de forma individualitzada la totalitat de sol·licituds rebudes, la Fundació Rafa Nadal ha concedit ajudes econòmiques a nou joves, els qui no han rebut el 100% de la beca per part de la universitat americana i que la seva situació econòmica i familiar requereix un suport econòmic addicional.

I-Con Sports, empresa espanyola dedicada a la incorporació d'esportistes a universitats d'Estats Units, ha aconseguit beques de les universitats per valor de $219,117, mentre que les ajudes addicionals atorgades per part de la Fundació Rafa Nadal, i gràcies al patrocini de Drasanvi, ascendeixen a $53,000.

Lliurament de beques Study and Play