Inici > Notícies  > Gala anual Lotteries
Notícies anteriors Notícies anteriors

LA FUNDACIÓ A LA GALA ANUAL DE UNITED POSTCODE LOTTERIES

Comparteix aquesta notícia:     Comparteix: Twitter Comparteix: Facebook

Un any més, la Fundació Rafa Nadal ha estat present a la gala anual de United Postcode Lotteries, celebrada a Amsterdam el 6 de febrer. Durant l’acte, la companyia va lliurar la quantitat de 341 milions d'euros a un total de 110 organitzacions benèfiques, entre elles a la Fundació Rafa Nadal.

Ana María Parera, Presidenta, i Claudia Blasi, Directora, van recollir el xec per part de la companyia holandesa. D'entre els altres centenars de convidats, va destacar la participació de l'ex president d'Estats Units Bill Clinton, qui va parlar en nom de la Fundació Clinton i sobre les mesures que podem prendre per fer front al canvi climàtic.

Amb un important compromís social, la United Postcode Lotteries destina la meitat dels seus ingressos a causes solidàries de diferents àmbits: educació, medi ambient, infància, salut, etc.

La Fundació a la gala anual de United Postcode Lotteries