Inici > Notícies  > Entrega de beques Study and Play
Notícies anteriors Notícies anteriors

ENTREGA DE BEQUES STUDY AND PLAY, PER COMPAGINAR ESPORT I ESTUDIS A EUA

Comparteix aquesta notícia:     Comparteix: Twitter Comparteix: Facebook

La Fundació Rafa Nadal i I-Con Sports han celebrat a Barcelona l'acte de lliurament de beques del programa Study and Play, gràcies al qual 11 joves esportistes espanyols s'incorporaran a partir del proper curs a universitats d'Estats Units, on tindran l'oportunitat de compaginar els estudis amb la carrera esportiva.

Gràcies al programa Study and Play, s'han aconseguit beques universitàries per valor de $424,300, mentre que les ajudes addicionals atorgades per part de la Fundació Rafa Nadal ascendeixen a $59,000. Aquests 11 becats se sumen als 10 esportistes que actualment estan ja cursant una carrera universitària a Estats Units.

L'acte de lliurament de beques, que ha tingut lloc al Real Club de Tennis Barcelona, ha comptat amb la presència dels beneficiaris i les seves famílies, i la participació de Maria Francisca Perelló, Directora de Projectes de la Fundació Rafa Nadal, i Marc Becker, Director d'I-Con Sports, empresa espanyola dedicada a la incorporació d'esportistes a universitats d'Estats Units.

“El nostre objectiu és evitar que els joves esportistes espanyols es vegin amb la necessitat d'escollir entre seguir formant-se acadèmicament o seguir entrenant i competint a un alt nivell esportiu”, afirma Maria Francisca Perelló.

Entrega de beques Study and Play, per compaginar esport i estudis a EUAEntrega de beques Study and Play, per compaginar esport i estudis a EUAEntrega de beques Study and Play, per compaginar esport i estudis a EUA