Col·labora
clica aquí
ESP  |  ENG |

Partners

Jugant amb United Postcode Lotteries és possible obtenir grans premis i, al mateix temps, contribuir a fer del món un lloc millor. Aproximadament la meitat dels beneficis de cada tiquet de loteria venut arreu del món es destina a organitzacions benefiques. El seu recolzament ha permès el desenvolupament i la consolidació del programa Integració i Esport de la Fundació.
La marca d’automòbils Kia, patrocinador oficial de Rafa Nadal, es va involucrar en els projectes de la Fundació des del moment de la seva creació. Per a la companyia, el recolzament a programes socials és fonamental per garantir un creixement sostingut. Així ho han demostrat patrocinant la Fundació i els nostres projectes d’educació mitjançant l’esport. La direcció de Kia participa directament i visita les activitats obertes dels programes.
La prestigiosa marca de rellotges Richard Mille, patrocinadora oficial de Rafael Nadal, ha contribuït en diverses ocasiones amb la Fundació. Després de diversos anys de col•laboració, a partir de octubre de 2013, la marca va apostar per passar a ser un partner oficial de l’organització, demostrant així la seva ferma voluntat de fomentar la educació i el desenvolupament d’aquells nens i joves que més ho necessiten.
MAPFRE és una asseguradora global amb presència en els cinc continents i la companyia d'assegurances de referència al mercat espanyol des de fa dècades. Recolza l'esport en diferents disciplines i està fortament vinculada a Rafael Nadal des de fa 10 anys, així com al circuit de tennis Rafa Nadal Tour by MAPFRE, amb el qual comparteix plenament els seus valors: esportivitat, compromís, companyerisme i esforç.
Babolat és una de les marques d’equips de tenis més importants del món. El seu recolzament a la Fundació Rafa Nadal permet a centenars de nens i joves aprendre i gaudir practicant esport. Al mateix temps, aquestes activitats els aporten noves oportunitats de futur gràcies als valors que es transmeten.
Getty Images és la font de contingut visual més fiable i valorada del món, amb més de 200 milions de recursos disponibles. Getty Images treballa amb més de 200.000 col·laboradors i compta amb centenars de socis, amb la finalitat de proporcionar una cobertura completa de més de 130,000 esdeveniments d'actualitat, esportius i d'entreteniment. El seu arxiu digital inclou una àmplia varietat d'imatges de Rafael Nadal.
Fundación RafaNadal

Vols mantenir-te informat de les novetats
de la Fundació Rafa Nadal?
Subscriu-te a la nostra newsletter:

VOLS REBRE LA NOSTRA NEWSLETTER?