Inici > Política de privacitat

POLÍTICA DE PRIVACITAT

INFORMACIÓ SOBRE LA RECOLLIDA DE DADES DE CARÀCTER PERSONAL A través DE LA WEB WWW.FUNDACIONRAFANADAL.ORG:

El Reglament Europeu de Protecció de Dades obliga al fet que els responsables del tractament dels fitxers que recullen dades de caràcter personal facilitin la següent informació addicional a la recollida de les seves dades de caràcter personal. Els formularis de recollida de dades del portal contenen la informació bàsica sobre la recollida i tractament de les dades facilitades, i en aquest apartat es recull la informació addicional:

Qui és el responsable del tractament de les seves dades?:
La Fundació Rafa Nadal és la responsable del portal www.fundacionrafanadal.org.
La Fundació Rafa Nadal es va constituir mitjançant escriptura pública de data 20 de novembre de 2007 autoritzada pel Notari de Palma de Mallorca D. Miguel Mulet Ferragut, i es troba inscrita en el registre de fundacions del Ministeri d'Educació, Cultura i Esport amb el número 1539.

La direcció postal, a la que podran dirigir-se els usuaris, és

FUNDACIÓ RAFA NADAL

Ctra. Cales de Mallorca KM 1,2
07500, Manacor (España)
El CIF de la Fundació Rafa Nadal és el G-57533473
Direcció de correu electrònic de contacte: info@fundacionrafanadal.org
Número de telefono de contacte: 933 622 874

Quines dades tractem?
Les dades personals que recopilem de les persones que desitgen efectuar una donació són les dades identificatives (nom, cognoms, dni i correu electrònic) i relatives a l'aportació (quantitat i periodicitat). Si sol·licita un certificat de deducció fiscal haurà de facilitar a més la seva adreça postal.

Amb quina finalitat tractem les seves dades personals?:
La finalitat de la recollida de les seves dades personals és, d'una banda, la gestió del donatiu i l'emissió del corresponent certificat de donació, en cas que ho sol·liciti. D'altra banda, i si ha prestat el seu consentiment, per enviar-li al correu electrònic facilitat la newsletter de la Fundació.

Per quant temps conservem les seves dades?
La Fundació Rafa Nadal conservarà les dades durant el període legalment establert per respondre davant eventuals reclamacions per incompliment de la normativa aplicable, tant en matèria de protecció de dades com en qualsevol altra matèria. En el cas de l'enviament de la newsletter, fins que ens comuniqui que vol deixar de rebre-la.

Quin és la legitimació per al tractament de les seves dades?:
La base legal per al tractament de les seves dades és el consentiment que se li sol·licita. En el cas de les donacions, la seva pròpia sol·licitud i el compliment d'obligacions legals que comporten un tractament de dades personals, en cas dels donatius.

A quins destinataris es comunicaran les seves dades?
Per a les finalitats establertes anteriorment, podem proporcionar les seves dades personals als nostres proveïdors i processadors que ens presten determinats serveis (ex. advocats que preparen els certificats dels donatius sol·licitats).

Si ens sol·licita un certificat de donació cedirem les seves dades (nom, cognoms, dni, adreça i import del donatiu) a l'Administració Tributària, a l'efecte de que pugui gaudir del corresponent desgravament fiscal.

A més, podem divulgar les seves dades personals si tenim l'obligació de revelar o compartir les seves dades personals amb la finalitat de complir qualsevol obligació legal.

Quins són els seus drets quan ens facilita les seves dades?
Les persones que facilitin les seves dades personals poden exercir els seus drets d'oposició, accés, rectificació, supressió de dades i retirar el consentiment prestat:

• Dret d'accés: Té dret a obtenir accés a les seves dades personals (si les estem processant)
  • Dret d'oposició: Té dret a oposar-se al tractament de les seves dades
  • Dret de rectificació: Té dret al fet que es corregeixin les seves dades personals si són inexactes o incompletes.
  • Dret a la supressió: li permet sol·licitar la supressió o eliminació de les seves dades personals quan no hi hagi una raó de pes perquè seguim utilitzant-les. Hi ha excepcions.
  • Dret a retirar el consentiment prestat: en qualsevol moment pot retirar el consentiment prestat. La retirada del consentiment no afectarà a la licitud del tractament basat en el consentiment previ a la seva retirada.

En determinades circumstàncies els interessats podran així mateix sol·licitar la limitació del tractament de les seves dades, en aquest cas únicament les conservarem per a l'exercici o la defensa de les reclamacions. La limitació del tractament de les dades només es podrà sol·licitar quan:

• L'interessat ha exercit els drets d'oposició o rectificació i la Fundació està en procés de determinar si escau atendre la sol·licitud.
  • El tractament és il·lícit, la qual cosa determinaria la supressió o esborrat de les dades, però l'interessat s'oposa.
  • Les dades ja no són necessàries, però l'interessat sol·licita la seva limitació perquè les necessita per a la formulació, exercici o la defensa de reclamacions.

Els interessats tenen també dret a la portabilitat de les seves dades, que possibilita rebre les dades proporcionades per l'interessat durant la utilització de la web en un format estructurat que permeti a l'interessat el seu emmagatzematge, així com la seva transmissió a un altre responsable del tractament.

L'exercici dels drets anteriors es podrà dur a terme dirigint-se per escrit adjuntant una còpia del seu DNI al domicili social de la Fundació Rafa Nadal situat a Manacor, Ctra. Cales de Mallorca KM 1,2, CP 07500 o bé dirigint un correu electrònic a la següent adreça: info@fundacionrafanadal.org

Finalment, li informem que té dret a presentar una reclamació davant l'autoritat competent en matèria de protecció de dades.