Col·labora

Projectes

Integració social de menors vulnerables
Centres Fundació Rafa Nadal

En el Centre Fundació Rafa Nadal de València, inaugurat el 2019, duem a terme un programa complementari a la formació escolar, que inclou tant un vessant educatiu i de reforç escolar, com un altre esportiu. En el projecte, l'esport i el joc esdevenen instruments d'inclusió social i de foment d'actituds i valors com el companyerisme, la responsabilitat, l'esforç, la igualtat, etc.

Atenem menors en risc d'exclusió social procedents de Natzaret, un barri perifèric del front marítim de València, que es caracteritza pel seu aïllament físic i un estigma associat a la droga i la degradació.

El de València és el segon Centre Fundació Rafa Nadal, després del que es va posar en marxa el 2014 a Palma, Mallorca.

On
Barri de Natzaret, València
Que
Què
Programa esportiu i educatiu
A qui
Nens, nenes i adolescents en situació de vulnerabilitat
Quants
40 menors
Foto Centres Fundació Rafa Nadal Foto Centres Fundació Rafa Nadal
Altres projectes de:
Integració social de menors vulnerables
Centres Fundació Rafa Nadal NETS (Nadal Educational Tennis School)
Atenció a joves amb discapacitat intel·lectual
VEURE ELS PROJECTES
Promoció del talent esportiu
VEURE ELS PROJECTES
Fundación RafaNadal

Vols mantenir-te informat de les novetats
de la Fundació Rafa Nadal?
Subscriu-te a la nostra newsletter:

VOLS REBRE LA NOSTRA NEWSLETTER?