Col·labora

Projectes

Integració social de menors vulnerables
Centre Fundació Rafa Nadal

Al Centre Fundació Rafa Nadal duem a terme des de 2014 el projecte de referència de la fundació. Està situat a Palma de Mallorca, entre el barri de Nou Llevant i la Soledat, una zona especialment desfavorida i amb falta de recursos.

Al centre, atenem cada any a més de 250 menors d'entre 6 i 17 anys, als qui oferim un programa educatiu complementari a la seva formació escolar, amb l'esport com a principal vehicle per fomentar hàbits i valors com el companyerisme, el respecte o l'esforç.

El programa inclou activitats emmarcades tant en l'àmbit socioeducatiu, esportiu com psicoterapèutic, amb la finalitat de proporcionar de la manera més completa possible, les eines per a un correcte desenvolupament personal i social dels menors i el seu entorn.

On
Palma
(Mallorca)
Què
Atenció integral: esportiva, educativa, psicoterapèutica
A qui
Menors vulnerables d’una de las zones més desfavorides de la ciutat
Quants
Al voltant de 250 nens i joves cada any
Esdeveniment
Més enllà de l'esport

Al Centre Fundació Rafa Nadal, duem a terme anualment la jornada Més Enllà de l'Esport.

De la mà d'esportistes del programa Podium de Telefónica -dirigit a futures promeses de l'esport olímpic-, els menors del centre tenen l'oportunitat d'aprendre i posar en pràctica varietat de disciplines olímpiques i valors esportius.

Més enllà de l'esport
Video
Foto Centre Fundació Rafa Nadal Foto Centre Fundació Rafa Nadal
Altres projectes de:
Integració social de menors vulnerables
Centre Fundació Rafa Nadal NETS
Atenció a joves amb discapacitat intel·lectual
VEURE ELS PROJECTES
Promoció del talent esportiu
VEURE ELS PROJECTES
Fundación RafaNadal

Vols mantenir-te informat de les novetats
de la Fundació Rafa Nadal?
Subscriu-te a la nostra newsletter:

VOLS REBRE LA NOSTRA NEWSLETTER?