Col·labora

amb discapacitat
intel·lectual
Més que Tenis

Amb el projecte Més que Tenis promovem la pràctica d'aquest esport entre joves amb discapacitat intel·lectual, pertanyents a Special Olympics Espanya.

A més de millorar les habilitats psicomotrius -com la destresa o la coordinació-, els esportistes que participen al programa interioritzen actituds i comportaments com l'esforç i la perseverança, adquireixen hàbits saludables, i reforcen el sentiment de pertinença i la seva integració social.

Així, amb Més que Tenis brindem als participants un entorn on compartir experiències, fer amistats, divertir-se, superar-se i millorar dia a dia, reforçar la seva autoestima, etc.

On
19 escoles a diferents punts d’Espanya
Que
Què
Pràctica de tenis
A qui
Joves amb discapacitat intel·lectual
Quants
Més de 200 esportistes anualment
Esdeveniment
TROBADA NACIONAL MÉS QUE TENIS

Cada dos anys, celebrem la Trobada Nacional Més que Tenis, amb la participació de joves del projecte procedents de tota Espanya.

Addicionalment als partits entre esportistes Special Olympics, l'esdeveniment inclou la modalitat d'esport unificat, en la qual juguen junts tenistes amb i sense discapacitat amb la finalitat d'afavorir la seva inclusió a la societat i fomentar la seva acceptació i igualtat.

TROBADA NACIONAL MÉS QUE TENIS
Video
Foto Més que Tenis Foto Més que Tenis Foto Més que Tenis Foto Més que Tenis Foto Més que Tenis Foto Més que Tenis Foto Més que Tenis Foto Més que Tenis
Altres projectes de:
Atenció a joves amb discapacitat intel·lectual
Més que Tenis
Integració social de menors vulnerables
VEURE ELS PROJECTES
Promoció del talent esportiu
VEURE ELS PROJECTES
Fundación RafaNadal

Vols mantenir-te informat de les novetats
de la Fundació Rafa Nadal?
Subscriu-te a la nostra newsletter:

VOLS REBRE LA NOSTRA NEWSLETTER?