Col·labora

Projectes

Promoció del talent esportiu
Study and Play

Amb aquest programa oferim als joves que practiquen un esport amb regularitat i plena dedicació, l'oportunitat de compaginar els entrenaments i la competició amb els estudis, accedint a les beques que concedeixen les universitats nord-americanes.

En col·laboració amb I-Con Sports, proporcionem les eines necessàries per optar a una subvenció per part d'una universitat dels Estats Units. Paral·lelament, des de la Fundació Rafa Nadal concedim ajudes econòmiques addicionals als estudiants que per la seva situació econòmica i familiar ho requereixin.

Formar part d'aquest programa pot determinar el present i el futur d'aquests joves, evitant que hagin d'escollir entre estudiar o continuar la seva carrera esportiva.

Donde
On
Universitats d’Estats Units
Que
Què
Beques per compaginar els estudis amb l’esport
A quién
A qui
Joves esportistes espanyols
Cuántos
Quants
Més de 50 becats des de 2015
Esdeveniment
ACTE D’ENTREGA DE BEQUES

Cada any, al mes de juliol, se celebra a Barcelona l'acte de lliurament de beques als estudiants que s'incorporen al programa Study and Play.

ACTE D’ENTREGA DE BEQUES
Vídeo
Foto Study and Play Foto Study and Play Foto Study and Play Foto Study and Play Foto Study and Play Foto Study and Play Foto Study and Play Foto Study and Play
Foto Study and Play Foto Study and Play
Altres projectes de:
Promoció del talent esportiu
Study and Play
Atenció a joves amb discapacitat intel·lectual
VEURE ELS PROJECTES
Integració social de menors vulnerables
VEURE ELS PROJECTES
Fundación RafaNadal

Vols mantenir-te informat de les novetats
de la Fundació Rafa Nadal?
Subscriu-te a la nostra newsletter:

VOLS REBRE LA NOSTRA NEWSLETTER?