Esdeveniments

Esdeveniments esportius

Organitzem esdeveniments de l’àmbit esportiu que serveixen per promocionar l’activitat física saludable i recaptar fons.

CURSA SOLIDÀRIA MILLOR JUNTS

La cursa, de la qual Melià Hotels Internacional és el principal patrocinador, compta amb tres recorreguts: de 7 km (categoria sènior), 3 km (categoria juvenil) i 750m (categoria infantil), a més de la marxa nòrdica. Tots ells transcorren pels carrers dels barris de Nou Llevant i La Soledat, tenint com a punt de sortida el complex del Palau de Congressos de Palma, i el Centre Fundació Rafa Nadal, com a punt de meta

La Fundació Rafa Nadal i Meliá Hotels Internacional, ambdues organitzacions amb presència en aquesta zona desfavorida de Palma, encara esforços amb la voluntat d’influir positivament en el nostre entorn més proper, potenciant la celebració d’activitats i contribuint així a la millora del barri ia la qualitat de vida dels seus habitants.

OLAZABAL I NADAL INVITACIONAL BY PULA GOLF

Rafael Nadal i José María Olázabal van impulsar conjuntament el 2013 la creació del torneig de golf benèfic Olazábal & Nadal Invitational. Celebrat anualment a Mallorca, tots els beneficis recaptats amb aquest Pro-Am es destinen a projectes solidaris, tant de la Fundació Rafa Nadal com de la Fundació Sport Mundi -la Fundació presidida per José María Olázabal-, amb l’objectiu de lluitar contra l’exclusió social.

Al torneig, a més dels dos esportistes guardonats amb el Premi Príncep d’Astúries, hi participen golfistes professionals de primer nivell, que formen dos equips capitanejats per Nadal i Olázabal respectivament. Carlota Ciganda, Gonzalo Fernández Castaño, Álvaro Quirós, Alejandro Cañizares o Eduardo de la Riva són alguns dels golfistes que han participat a l’esdeveniment.

Gales benèfiques

Celebrem diferents gales benèfiques per visibilitzar el treball de la fundació i per recaptar fons per als diferents projectes.

Deu anys d’impacte transformador

Amb motiu de la celebració dels 10 anys d’activitat fundacional vam organitzar un sopar al Consolat Italià de Madrid amb la presència d’autoritats del govern de la comunitat, personalitats properes, empresaris i amics de la fundació.

En aquest acte privat varem gaudir de les actuacions de la bailaora Sara Baras i la cantant Vanessa Martín. El xef Dani García va ser l’encarregat d’elaborar el menú de la nit.

Els convidats i convidades de l´esdeveniment van celebrar amb nosaltres una dècada d´impacte transformador i ens van acompanyar en una nit molt especial per a tot l´equip.

Gala Internacional París

Amb l’objectiu de recaptar fons per al Centre Fundació Rafa Nadal -el primer projecte propi de la Fundació Rafa Nadal-, el 23 de maig del 2015 varem celebrar a París la nostra primera Gala Internacional.

Al voltant de 400 persones ens van acompanyar en aquest esdeveniment benèfic que va tenir lloc a l’Hotel InterContinental París Le Grand i que va comptar amb la col·laboració de l’empresa rellotgera Richard Mille. L’ambaixador espanyol a França, Ramón de Miguel; el president de l’ATP, Chris Kermode; el president de la Federació Francesa de Tennis i president del Roland Garros, Jean Gachassin, són algunes de les autoritats que hi van ser presents. Així mateix, van assistir personalitats de l’àmbit empresarial, com Richard Mille i Tommy Hilfiger, juntament amb representants i convidats de companyies com KIA, Telefonica, Banc Sabadell, Mapfre, Nike, Babolat…

Junts per la integració

Seguint amb l’objectiu de recaptar fons per garantir la continuïtat dels nostres projectes, el 15 de desembre del 2011 vam celebrar a Barcelona, juntament amb Invest for children, la jornada Junts per la Integració.

La finalitat de la jornada va ser recaptar fons per a diferents projectes de totes dues fundacions orientats a la integració social de nens i joves i de persones amb discapacitat intel·lectual. En el cas de la Fundació Rafa Nadal, la recaptació obtinguda es va destinar al programa Integració i Esport, desenvolupat en col·laboració amb Aldeas Infantiles SOS.

Units per la infància

El 22 de desembre del 2010, va tenir lloc el primer esdeveniment benèfic de la Fundació Rafa Nadal. La Caixa Màgica de Madrid va ser escenari d’un partit solidari entre el patró fundador de la Fundació, Rafael Nadal, i Roger Federer, amb el principal i únic objectiu de recaptar fons per als projectes de la nostra Fundació.

La tarda va estar plena de sorpreses, entre elles, un petit concert de David Bisbal abans que comencés el partit. L’almerienc també va voler participar al nostre esdeveniment i mostrar així el seu costat més altruista. Posteriorment, Rafael Nadal i Roger Federer van delectar tots els assistents amb un gran partit entre tots dos. Aquella tarda, cap dels dos no va guanyar el partit, sinó que els únics campions van ser els nens per als quals la Fundació treballa des de la seva creació. La trobada va ser retransmesa íntegrament per La 1 de RTVE, que va donar una cobertura especial tant a nivell nacional com internacional i va permetre més de 300 milions d’espectadors seguir el partit en directe.