Fundació Vicente Ferrer

ONG de desenvolupament compromesa des de fa més de 50 anys amb el procés de transformació d´una de les zones més empobrides del sud de l´Índia. El 2010 vam decidir treballar amb ells i posar en marxa el projecte NETS a Anantapur, on atenem 250 nens i nenes a l’any mitjançant activitats esportives de tennis i activitats educatives d’anglès i informàtica.

Special Olympics

Organització mundial que proporciona des de fa més de 50 anys oportunitats d’integració per a persones amb discapacitat intel·lectual a través de l’esport. El 2010 ens hi sumem per posar en marxa el projecte Más Que Tenis en què donem suport a joves esportistes a través d’entrenaments regulars de tenis a 20 escoles a tot Espanya.

Fundació Diagrama

Entitat sense ànim de lucre que treballa des de 1991 en l’atenció de les necessitats de persones vulnerables o en dificultat social, sempre des de la defensa i la promoció dels Drets Humans. Ens recolzem a la seva experiència per a la gestió dels nostres Centres Fundació Rafa Nadal.

I-consports

Empresa que vol oferir als esportistes l’oportunitat única d’obtenir una beca per formar part de l’equip esportiu d’una universitat americana. Amb ells, desenvolupem el programa de beques Study&Play per a aquells esportistes que vulguin compaginar la seva carrera acadèmica i esportiva als EUA.