Més que Tennis

El projecte Més Que Tenis està en marxa des del 2010 per donar suport a joves esportistes amb discapacitat intel·lectual a través del tennis.

On

Les Escoles Més Que Tennis estan distribuïdes per tot el territori nacional.

Objetiu i metodología

Amb el projecte Més que Tennis promovem la pràctica d´aquest esport entre joves amb discapacitat intel·lectual, pertanyents a Special Olympics España.

A més de millorar les habilitats psicomotrius -com la destresa o la coordinació-, els esportistes que participen al programa interioritzen actituds i comportaments com l’esforç i la perseverança, adquireixen hàbits saludables, i reforcen el sentiment de pertinença i la seva integració a la societat.

Amb Més que Tenis brindem als participants un entorn on compartir experiències, fer amistats, divertir-se, superar-se i millorar dia a dia, reforçar-ne l’autoestima, etc.

Més que tenis

Des de 2010

25 escoles de tot Espanya

+350 esportistes a l’any

Trobada Nacional Més Que Tenis

Anualment celebrem la Trobada Nacional Més Que Tenis, amb la participació de joves del projecte procedents de tot Espanya.

Addicionalment als partits entre esportistes, l’esdeveniment inclou la modalitat d’esport unificat, en què juguen junts tennistes amb discapacitat i sense amb la finalitat d’afavorir-ne la inclusió en la societat i fomentar-ne l’acceptació i la igualtat.