Inici > Esdeveniments > Rafa Nadal Tour by Mapfre

Rafa Nadal Tour by Mapfre

El 2014 va néixer el circuit juvenil de tennis Rafa Nadal Tour by Mapfre, impulsat pel tennista i a benefici de la Fundació Rafa Nadal. Aquest circuit, de celebració anual i de categories Sub-12 i Sub-14 masculines i femenines, es va crear amb la voluntat de completar la competició esportiva amb una vessant educativa.

En cada un dels tornejos es duen a terme entrenaments i dinàmiques que tenen l'objectiu de fomentar en els jugadors valors fonamentals pel seu desenvolupament personal i esportiu. Concretament, amb aquestes dinàmiques interactives, divertides i orientades a l'aprenentatge, es treballen els cinc pilars del Rafa Nadal Tour by Mapfre: Companyerisme, Educació, Esportivitat, Esforç i Superació.

Addicionalment, s'ha creat el 'Trofeu de Valors', amb el qual es reconeix al jugador de cada categoria que demostra tenir uns valors, una actitud i un comportament més positiu tant dins com fora de la pista, atorgant-li la vuitena plaça per participar en el Màster Final. El nostre desig és que els participants experimentin en primera persona els valors que el Tour fomenta.

www.rafanadaltour.com

Comparteix:    Comparteix: Twitter Comparteix: Facebook