Inici > Notícies  > 'BUBBLE, pure air' per Fundació Special Olympics

4 'BOMBOLLES MÀGIQUES' PER LA FUNDACIÓ SPECIAL OLYMPICS

21/11/2011
Comparteix aquesta notícia:     Comparteix: Twitter Comparteix: Facebook

Rafa ha lliurat a la Fundació Special Olympics quatre "BUBBLE, pure air", les mateixes que han utilitzat amb ell en algunes ocasions per millorar i accelerar el procés de recuperació després de llargs partits.

Els joves esportistes de Special Olympics podran utilitzar també aquest revolucionari sistema d'aire pur que va ser titllat com "Bombolla màgica" pels experts.

Actualment, la greu contaminació que afecta les ciutats és, sense cap dubte, la causa de la disminució de la qualitat de l'aire que respirem. Tot això provoca noves i complexes afeccions en tot el nostre sistema cel·lular i respiratori. A la "BUBBLE, pure air" de Zonair3d, l'aire que l'esportista respira en el seu interior està lliure de partícules contaminants, agents vírics, bacteriològics i al·lèrgens, el que evita l'acumulació de les partícules en el sistema respiratori -causa de moltes malalties- i afavoreix el procés de recuperació, disminuint les possibilitats de desenvolupar, entre d'altres trastorns, el conegut asma de l'esportista.

En persones amb un 40% de major risc de desenvolupar disfuncions i baixa condició física, aquestes bombolles són una gran aportació de salut que, al costat del programa "Més que tennis" iniciat entre la Fundació Rafa Nadal i el Special Olympics Espanya el passat any, propiciaran la integració i el desenvolupament de nens i joves amb discapacitat intel·lectual a través d'una pràctica a la que fins llavors no havia tingut accés aquest col·lectiu.

Amb aquestes bombolles a més, aquests nens i adolescents no només gaudiran i es beneficiaran de l'experiència d'aquest esport, sinó que es recuperaran amb l'última tecnologia, gaudint dels mateixos privilegis que Rafa Nadal i altres tennistes de la Federació Espanyola de Tennis, i acostant-los, en igualtat, a un futur ple d'oportunitats. Més informació

BUBBLE, pure airuna de les BUBBLE, pure air que Rafa Nadal ha lliurat