Inici > Notícies  > Julio Iglesias actuarà al Sopar de Gala

JULIO IGLESIAS ACTUARÀ AL SOPAR DE GALA DE LA FUNDACIÓ RAFA NADAL

22/12/2010
Comparteix aquesta notícia:     Comparteix: Twitter Comparteix: Facebook

El proper 22 de desembre serà un dia intens per a la Fundació Rafa Nadal ja que tindrà lloc el primer gran esdeveniment que la Fundació realitzi amb públic. La tarda començarà amb un partit benèfic entre Rafa Nadal i Roger Federer que tindrà lloc a partir de les 18 hores a la Caja Mágica de Madrid. Tots dos jugadors aterraran a la capital aquell mateix matí procedents de Zurich, on el dia anterior jugaran aquest mateix partit a favor de la Fundació del suís.

Posteriorment, es celebrarà el Sopar de Gala a la ‘Galeria de Cristal del Palacio de Cibeles’, un exclusiu esdeveniment social que es tancarà amb un concert de Julio Iglesias.

Rafa Nadal: "Estic encantat que Julio, l'artista espanyol més internacional que tenim, ens doni suport en un dia tan important per a nosaltres. Jo he estat admirador seu des de molt petit i és un honor per a mi i per a la meva Fundació comptar amb ell. Només tinc paraules d'agraïment cap a ell per la seva col·laboració en el sopar ".

El número 1 del món s'ha declarat en diverses ocasions fan del cantant madrileny que viatjarà a Madrid des dels Estats Units, especialment per donar suport a la Fundació i al balear del qual és un gran seguidor. Tots els beneficis obtinguts tant del partit com del sopar de gala aniran destinats a la Fundació Rafa Nadal, que des de 2007, treballa en projectes per ajudar a nens i joves discapacitats i procedents d'un ambient desfavorit.