Inici > Notícies  > David Bisbal obrirà el partit benèfic
Notícies 2015 Notícies 2015
David Bisbal obrirà el partit benèfic

DAVID BISBAL OBRIRÀ EL PARTIT BENÈFIC 'UNITS PER LA INFÀNCIA'

Madrid, 28/11/2010
Comparteix aquesta notícia:     Comparteix: Twitter Comparteix: Facebook

El proper 22 de desembre, la Caja Mágica acollirà el partit benèfic Rafa Nadal vs Roger Federer: "Units per la infància", amb l'objectiu de recaptar fons per a la Fundació Rafa Nadal. El dia estarà ple de sorpreses i la primera que es pot revelar és l'actuació de David Bisbal abans del partit. El cantant d'Almeria oferirà un mini concert a tots els espectadors a la Pista Central de la Caja Mágica que per uns moments es convertirà en un escenari. El concert tindrà lloc a les 18 hores, per tant tot l'espectacle s'avançarà sobre l'hora prevista en principi.

Les entrades per al partit entre els dos millors del món es van vendre en menys de sis hores, un rècord que demostra el suport del públic a tots dos jugadors. Però encara hi ha opcions de col·laborar amb la Fundació Rafa Nadal. D'una banda, hi ha l'opció de fer un donatiu comprant la "Fila Zero". Aquestes entrades no donen accés a l'Estadi però permeten col·laborar econòmicament amb la Fundació. A més, a la web de l'esdeveniment, hi ha la possibilitat d'apuntar-se per participar en el sorteig d'un clínic amb Rafa Nadal.

La trobada serà retransmesa en directe per La1 de TVE que farà una cobertura especial de l'esdeveniment.

El partit benèfic "Units per la infància" no podria ser una realitat sense el suport de patrocinadors com l’Ajuntament de Madrid, Banesto, Mapfre, United Postcode Lotteries. A més, compta amb el suport d'altres empreses com Façonnable, Sant Miquel, Kia, Richard Mille, NetJets, Nespresso, Babolat i Federació de Tennis de Madrid.

David Bisbal concertRafa Nadal, Roger Federer i David Bisbal