Inici > Notícies  > Pàgines de solidaritat

PÀGINES DE SOLIDARITAT

08/04/2009
Comparteix aquesta notícia:     Comparteix: Twitter Comparteix: Facebook

Durant el torneig de Montecarlo, Rafa va signar i va dedicar als fans que van acudir a la cita el llibre escrit per l'amic i entrenador de tennis Luca Appin, que ha recollit un total de 30 cròniques inèdites i exclusives sobre la seva vida. El món de Rafa Nadal: 30 consells per progressar, per Luca Appin en col·laboració amb Toni Nadal és el títol del llibre, que ha estat publicat en tres idiomes (espanyol, francès i anglès) i en què, a més, apareixen una sèrie de fotografies úniques preses per Gianni Caccia.

Al llarg de la signatura d'exemplars, el mateix Rafa ha convidat als lectors a seguir els consells del seu amic Luca. Toni Nadal ha mostrat la seva satisfacció per haver col·laborat en el llibre i l'autor, Luca Appin, i confirma que es tracta d'una excel·lent idea per ajudar els joves i al seu entorn a donar el millor d'ells mateixos, tant a nivell humà com en el món del tennis. Part dels beneficis d'aquest llibre, que està ja disponible a la Proshop, aniran destinats a la Fundació Rafa Nadal i als seus propòsits en l’àmbit de cooperació i desenvolupament en pro de la infància.

La següent setmana coincidint amb el seu pas per Barcelona per disputar el Barcelona Open BancSabadell, Rafa va presentar la novel·la ‘Joc, set i partit’. Aquest llibre, dirigit als nens a partir de 9 anys, explica una història de ficció inspirada en la vida de Rafa i escrita per l'autor Jordi Serra i Fabra. Narra les primeres aventures de Sergi, un jove que destaca per les seves grans qualitats en els dos esports que practica de forma simultània (el tennis i el futbol) i que, amb només dotze anys, està cridat a enfrontar-se a la seva primera gran decisió: escollir un d'ells.

L'obra, escrita en castellà i disponible a totes les grans llibreries d'Espanya, és una iniciativa conjunta de la Fundació Rafa Nadal, la Fundació Iberostar i l'editorial Destino Infantil i Juvenil amb la qual es vol contribuir a difondre valors com ara l'esforç, la dedicació i la companyonia, a més de fomentar la lectura entre els més joves.

Els beneficis de la novel·la van destinat íntegrament a la Fundació Rafa Nadal i a la posada en marxa dels seus primers projectes benèfics d'ajuda als nens més desfavorits.

Joc, set i partitEl món de Rafa Nadal: 30 consells per progressar