Inici > Notícies  > Partit benèfic al Santiago Bernabéu
Notícies 2015 Notícies 2015
Partit benèfic al Santiago Bernabéu

LA FUNDACIÓ RAFA NADAL I LA FUNDACIÓN REALMADRID ORGANITZARAN UN PARTIT BENÈFIC DE TENNIS

Madrid 02/03/2012
Comparteix aquesta notícia:     Comparteix: Twitter Comparteix: Facebook

Amb motiu de la celebració del 110 aniversari del Real Madrid C. F., la Fundación Realmadrid i la Fundació Rafa Nadal s’uniran el dissabte 14 de juliol a l’estadi Santiago Bernabéu per la celebració d’un partit benèfic de tenis. El partit el disputaran Nadal i un altre tenista de primer nivell convidat per Rafa.

Aquest esdeveniment únic podrà suposar un rècord Guiness d’assistència a un partit de tennis (fins ara el rècord està en 35.681 persones del partit que van disputar Kim Clijsters i Serena Williams) i la recaptació anirà destinada als projectes benèfics de les dues fundacions.

Durant els propers mesos i fins a la celebració del partit, tota la informació relativa a aquest esdeveniment es podrà consultar a:

Web de la Fundación Rafa Nadal
Fundación Realmadrid