Inici > Notícies  > Omplir el Santiago Bernabéu

RAFA NADAL I NOVAK DJOKOVIC ANIMEN A OMPLIR EL SANTIAGO BERNABÉU

Madrid 13/04/2012
Comparteix aquesta notícia:     Comparteix: Twitter Comparteix: Facebook

Rafa Nadal i Novak Djokovic animen a tots els aficionats al tennis a participar de la trobada solidari que celebraran el pròxim 14 de juliol al Santiago Bernabéu. La trobada pretén batre el rècord d'assistència a un partit de tennis i aconseguir la màxima recaptació possible per als programes d’ambdues fundacions.

En palabras de Nadal, “cada entrada que es vengui serà una oportunitat més per a nens i joves desfavorits; un rècord d'assistència serà un rècord de suport per incrementar els programes de la Fundació Realmadrid i la Fundació Rafa Nadal”.

Novak Djokovic també anima a la compra d'entrades assegurant que el 14 de juliol serà inoblidable: “Aquest esdeveniment és la millor oportunitat per reunir a tots els fans del tennis i a la gent que vol ajudar els altres; espero veure a molts fans allà, ho passarem molt bé, n’estic segur".

Nadal també ha volgut “agrair a Nole que hagi acceptat la meva invitació per participar en aquest partit benèfic, diu molt de la gran persona que és en venir de manera desinteressada”.

Djokovic assegura que “serà un gran plaer i un honor ajudar a Rafa i a la fundació del Real Madrid participant en un esdeveniment històric com aquest; estan fent un gran esforç per ajudar els més necessitats i estic segur de que molts vindran a donar suport”.

Per la seva banda, el director de Relacions Institucionals del Reial Madrid CF, Emilio Butragueño, ha assenyalat que “el club se sent molt orgullós i agraeix a Rafa i a Nole la seva implicació personal en aquest esdeveniment, ja que gràcies a aquest, molts nens i nenes podran millorar la seva qualitat de vida tant des d'un punt de vista personal com educacional”.

Poster del partit benèfic Alma NadalRafa NadalNovak Djokovic