Inici > Notícies  > Suspensió del partit benèfic ALMA NADAL

SUSPENSIÓ DEL PARTIT BENÈFIC ALMA NADAL

Madrid 04/07/2012
Comparteix aquesta notícia:     Comparteix: Twitter Comparteix: Facebook

Per motius mèdics, Rafa Nadal s’ha vist obligat a anunciar que no podrà participar en el partit benèfic ALMA Nadal que havia de disputar juntament amb Novak Djokovic, el proper 14 de Juliol al Santiago Bernabéu.

Segons Ana María Parera, presidenta de la Fundació Rafa Nadal, “sentim moltíssim no poder satisfer a tants milers de persones que fins a dia d’avui ja havien adquirit la seva entrada”. Ana María Parera també ha volgut “agrair , una vegada més, el recolzament incondicional del públic i dels patrocinadors que, des de el primer dia, s’han bolcat en aquest partit benèfic per impulsar l’activitat de la Fundació Realmadrid i la Fundació Rafa Nadal”.

Per part d’Enrique Sánchez, vicepresident executiu de la Fundació Realmadrid, ha lamentat també la suspensió d’aquesta trobada, al mateix temps que ha desitjat “una ràpida recuperació de Rafa. Des de aquí l’hi brindem tot el nostre carinyo, recolzament i reconeixement”. Per Enrique Sánchez ”estem convençuts de que els aficionats podran gaudir aviat d’aquet encontre històric i, així, seguir oferint el màxim recolzament als projectes solidaris de les dues fundacions”.

Les fundacions desitgen poder anunciar properament una nova data per la celebració de ALMA NADAL i agraeixen a Novak Djokovic la seva predisposició i reconeixen la seva gran talla humana, al acceptar jugar desinteressadament.

Llegir Comunicat de Rafa Nadal en castellà

Comunicat de la suspensió del partit Alma Nadal