Inici > Notícies  > Trobada Nacional "Més que Tenis"
Notícies 2015 Notícies 2015
Trobada Nacional "Més que Tenis"

BARCELONA ACULL LA I TROBADA NACIONAL “MÉS QUE TENIS” DE SPECIAL OLYMPICS ESPANYA I LA FUNDACIÓ RAFA NADAL

Barcelona 25/10/2012
Comparteix aquesta notícia:     Comparteix: Twitter Comparteix: Facebook

Special Olympics Espanya celebrarà aquest cap de setmana la I Trobada Nacional “Més que Tenis” que comptarà amb la participació de gairebé un centenar de esportistes amb discapacitat intel·lectual procedents de diferents punts del territori espanyol. Els joves que formen part del projecte “Més que Tenis”, impulsat per la Fundació Rafa Nadal, demostraran la importància de l’esport com a vehicle de desenvolupament personal i d’integració social, a la vegada que exhibissin les seves habilitats amb la raqueta.

Amb aquest esdeveniment, del qual la Fundació Rafa Nadal n’és patrocinadora, ambdues organitzacions conclouen la proposta vigent d’un ambiciós programa que ha permès que els participants reforcin la seva autoestima i millorin les seves competències per portar una vida autònoma, sent més capaços de prendre decisions personals i adquirir hàbits bàsics en el seu dia a dia.

“És per a nosaltres una satisfacció poder portar a terme un esdeveniment com aquest, amb el qual estem convençuts que els participants ens demostraran que la pràctica del tenis va molt més enllà de l’àmbit esportiu”, afirma Ana Maria Parera, Presidenta de la Fundació Rafa Nadal.