Inici > Notícies  > Més Que Tenis a Saragossa
Notícies 2015 Notícies 2015
Més Que Tenis a Saragossa

SPECIAL OLYMPICS ESPANYA: INCLUSIÓ SOCIAL DE PERSONES AMB DISCAPACITAT AL CENTRE VÉRTICE DE SARAGOSSA

Saragossa 25/06/2013
Comparteix aquesta notícia:     Comparteix: Twitter Comparteix: Facebook

Special Olympics Espanya té nombrosos projectes dedicats a la inclusió social de persones amb discapacitat intel·lectual, entre ells, Més que Tenis, que impulsa conjuntament amb la Fundació Rafa Nadal. Un altre dels seus projectes es desenvolupa al Centre Vértice, de la Fundación José Luis Zazurca, a Saragossa, dedicat a l’atenció i tutela de persones amb discapacitat, contribuent al seu desenvolupament personal i social.

La Fundació Rafa Nadal, que va ser rebuda càlidament per tot l’equip de la Fundación José Luis Zazurca, va conèixer els tallers i les instal·lacions del Centre Vértice, podent visitar per primera vegada la residència per a persones amb discapacitat òrfenes o que requereixen atenció especial. Destaca l’afecte amb què el personal atén als beneficiaris al seu cuidat. Durant la visita, els responsables del centre van explicar “la necessitat d’oferir una garantia a les famílies de que el seu fill, filla, germà... no quedarà desprotegit”.

Ana María Parera, Presidenta de la Fundació Rafa Nadal, va poder comprovar en primera persona la importància de que aquests joves comparteixin espais i convisquin amb altres persones. Fundamentalment, aquesta experiència els permet adquirir una major autonomia i sentir-se útils.

Beneficiaris de Més que Tenis a SaragossaEquip Més que Tenis a Saragossa