Inici > Notícies  > La Fundació Rafa Nadal i Aldees Infantils

LA FUNDACIÓ RAFA NADAL I ALDEES INFANTILS RENOVEN EL SEU ACORD DE COL·LABORACIÓ

Saragossa 26/06/2013
Comparteix aquesta notícia:     Comparteix: Twitter Comparteix: Facebook

L’èxit i els resultats obtinguts amb el projecte Integració i Esport, han portat a la Fundació Rafa Nadal i Aldees Infantils SOS a renovar el seu conveni de col·laboració fins el 2014. Ambdues organitzacions impulsen conjuntament, des de 2010, el projecte Integració i Esport, del que actualment es beneficien al voltant de 200 nens i joves a Sant Adrià (Barcelona), Granada i Saragossa.

Aquest programa aposta pel desenvolupament personal i social de nens i joves en risc d’exclusió social, portant l’esport i els seus valors allà on els nens es troben en situacions d’aïllament, desarrelament social o risc d’exclusió.

Beneficiaries of Sport and Integration in Sant Adrià, Barcelona