Inici > Notícies  > La RFET premia la Fundació Rafa Nadal

LA RFET PREMIA LA FUNDACIÓ RAFA NADAL

04/12/2013
Comparteix aquesta notícia:     Comparteix: Twitter Comparteix: Facebook

Divendres passat es va celebrar a Sevilla la Gala del Tennis Espanyol, durant la qual la Fundació del Tennis Espanyol i de la Reial Federació Espanyola de Tennis van homenatjar a personalitats i organitzacions, tant per la seva tasca esportiva i de promoció de l'esport, com per la seva tasca social.

La Fundació Rafa Nadal va ser condecorada com a la millor iniciativa solidària vinculada al món del tennis. Ana Maria Parera, Presidenta de la Fundació, i Sebastià Nadal, Secretari de l'organització, van recollir el premi. "Quan vam començar a treballar en benefici dels més desafavorits teníem clar que l'esport i l'educació podien ajudar molt als més joves", va afirmar Parera.

Altres dels premiats van ser la Fundació Tommy Robredo, molt implicada amb el tennis per a discapacitats, així com l'equip campió de la Copa Davis Junior, entre d'altres.

La R. Federació Espanyola de Tennis premia a la Fundació Rafa Nadal