Inici > Notícies  > Neix Rafa Nadal Tour by MAPFRE
Notícies 2015 Notícies 2015
Neix Rafa Nadal Tour by MAPFRE

LA FUNDACIÓ RAFA NADAL CREA UN CIRCUIT DE TENIS PER A JOVES QUE COMBINARÀ FORMACIÓ I COMPETICIÓ

05/02/2014
Comparteix aquesta notícia:     Comparteix: Twitter Comparteix: Facebook

En benefici de la Fundació Rafa Nadal neix, impulsat pel tenista, el circuit de tenis juvenil Rafa Nadal Tour by MAPFRE, que es celebrarà al llarg del 2014 a Sevilla, Barcelona, Madrid i acabarà amb el Màster Final a Mallorca. A més dels aspectes esportius i de competició, aquest projecte inclou la possibilitat de potenciar en els joves aquells valors i aspectes necessaris per un òptim desenvolupament personal, com la superació personal, l’esforç, el respecte, la confiança i la camaraderia.

“Feia ja temps que tenia ganes de crear un projecte que em permetés compartir amb els més joves tot allò que m’ha donat el tenis, que és molt més que trofeus. Sempre he tingut clar que practicar esport significa també tenir uns valors que, amb aquest tour, volem potenciar entre el futur del tenis espanyol”, explica Rafael Nadal.

Amb categories SUB13 i SUB15, masculines i femenines, la primera etapa del circuit serà a Sevilla, del 14 al 23 de Març. Desprès, del 23 de Maig al1 de Juny, el Tour es traslladarà a la ciutat de Barcelona, i del 18 al 27 de Juliol es celebrarà a Madrid. El Màster Final, al que accediran el set millors jugadors i jugadores de cada categoria, es farà a Mallorca, terra natal del tenista, al mes de Setembre i contarà amb la presencia del jugador.

El Trofeu de Valors, que complementa el reglament i el codi de conducta, potenciarà cinc claus educatives, alhora que penalitzarà totes aquelles actuacions que siguin contraries a aquestes. Addicionalment, i per reforçar encara més aquest missatge, a cada categoria hi haurà una octava plaça per a la final que es donarà al o la tenista que millor apliqui les actitud i el comportament treballats al llarg de “l’Entrament de Valors” – que es realitzaran a cada un dels torneigs previs- així com amb activitats online.

A més de convertir-se en una excel·lent experiència per a tots els participants, la celebració d’aquest circuit servirà per a recaptar fons per finançar els projectes de la Fundació Rafa Nadal. “La participació del joves tenistes en el circuit farà possible que altres nens en situació socialment desfavorida, es beneficiïn també de la celebració del tour”, afirma Ana María Parera, Presidenta de la Fundació Rafa Nadal.

Rafa Nadal Tour by MAPFRE