Inici > Notícies  > Fundació Rafa Nadal, protagonista del Charity Day

LA FUNDACIÓ RAFA NADAL, PROTAGONISTA DEL CHARITY DAY DEL MUTUA MADRID OPEN

07/05/2014
Comparteix aquesta notícia:     Comparteix: Twitter Comparteix: Facebook

El passat divendres 2 de maig es va celebrar en el Mutua Madrid Open el Charity Day, una iniciativa solidaria amb l’objectiu de recaptar fons pels projectes de la Fundació Rafa Nadal i la Fundació Iker Casillas.

Presentat per José Corbacho, l’esdeveniment va contar amb la participació d’un gran nombre de cares conegudes, entre esportistes i celebrities, com Serena Williams, Andy Murray, Carlos Moyá, Sergio Llul, Thibaut Courtois, Nieves Álvarez, Dani Rovira i Cristina Pedroche, entre d’altres.

Els centenars d’aficionats que van acudir a la Pista Central de la Caja Mágica van gaudir d’un partit de tenis i, posteriorment, d’un de futbol-tenis. Al finalitzar l’esdeveniment, Rafael Nadal va comentar que es sentia ”molt agraït a tots els companys… Tant de bo la gent ho hagi passat bé en aquest esdeveniment, amb el que s’han recaptat diners per la fundació de l’Iker i de la meva, per poder seguir ajudant a que molts nens puguin tenir una oportunitat.” En el cas de la Fundació Rafa Nadal, els fons aniran destinats al projecte Integració i Esport.

CHARITY DAY DEL MUTUA MADRID OPEN