Inici > Notícies  > XXV Torneig de golf Robinson Classic

XXV TORNEIG DE GOLF ROBINSON CLASSIC, EN BENEFICI DE LA FUNDACIÓ RAFA NADAL

07/09/2013
Comparteix aquesta notícia:     Comparteix: Twitter Comparteix: Facebook

El diumenge dia 7 de Setembre es va celebrar a Mallorca el XXV Torneig de golf Robinson Classic, organitzat amb la col·laboració de TUI, grup de viatges líder a Europa, i en benefici de la Fundació Rafa Nadal.

El torneig disputat al Club Vall d’Or, va comptar amb la participació de 110 jugadors. Amb l’esdeveniment es van recaptar –entre les aportacions i la subhasta- més de 23.000 euros que seran destinats a la Fundació.

Amb l’esdeveniment es van recaptar –entre les aportacions i la subhasta- més de 23.000 euros que seran destinats a la Fundació Rafa Nadal.