Inici > Notícies  > XXVI edició del torneig de golf Robinson Classic
Notícies 2015 Notícies 2015
XXVI edició del torneig de golf Robinson Classic

EL TORNEIG DE GOLF ROBINSON CLASSIC ENTREGA TOTS EL BENEFICIS DE LA SEVA XXVI EDICIÓ A LA FUNDACIÓ RAFA NADAL

20/10/2014
Comparteix aquesta notícia:     Comparteix: Twitter Comparteix: Facebook

El passat dia 13 de setembre va tenir lloc a Mallorca el XXVI Robinson Classic –Torneig de Golf, el qual, per segon any consecutiu, va destinar tots els beneficis a la Fundació Rafa Nadal. La Presidenta de la Fundació, Ana María Parera, i la Directora d’Integració Social, Maria Francisca Perelló, van rebre un xec per valor de 37.117€ de la mà de Monti Galmés, Director General de Robinson Hoteles a Espanya i Portugal.

Celebrat al club Vall d’Or Golf, la competició va estar plena de sorpreses pels més de 100 jugadors de 7 nacionalitats diferents que hi van participar. Per exemple, si un jugador ficava la bola d’un sol cop a determinats forats, podia guanyar importants premis.

Una vegada finalitzada la competició i després del dinar, es va celebrar una intensa subhasta, que va comptar amb viatges, creuers...així com amb una samarreta i una raqueta utilitzades per Rafael Nadal durant l’última edició el torneig de Roland Garros.

Ana María Parera i Maria Francisca Perelló van rebre un xec per valor de 37.117€  de la mà de Monti Galmé.