Inici > Notícies  > Drasanvi col·laborarà amb la Fundació Rafa Nadal
Notícies 2015 Notícies 2015
Drasanvi col·laborarà amb la Fundació Rafa Nadal

DRASANVI COL·LABORARÀ AMB ELS PROJECTES D’EDUCACIÓ I ESPORT DE LA FUNDACIÓ RAFA NADAL

04/05/2015
Comparteix aquesta notícia:     Comparteix: Twitter Comparteix: Facebook

La Fundació Rafa Nadal i Drasanvi han firmat un acord de col·laboració mitjançant el qual el fabricant líder de complements alimentaris recolzarà els projectes d’educació i esport desenvolupats per la Fundació durant els pròxims tres anys.

Ana María Parera, Presidenta de la Fundació Rafa Nadal explica que “ens enorgulleix que Drasanvi s’hagi unit a la nostra Fundació, donant així un nou impuls als nostres projectes. No hi ha dubte que son molts els valors que compartim i estem convençuts de que junts tenim un llarg recorregut per davant”.

La companyia espanyola Drasanvi és el fabricant líder de complements alimentaris que milloren la salut, la bellesa i el benestar, apostant per productes a base d’ingredients extrets de la pròpia naturalesa, les plantes, els minerals o les fruites. Des dels seus inicis, ha invertit en matèria d’investigació i desenvolupament per oferir productes d’alta qualitat per tota la família.

A més de col·laborar amb la Fundació, Drasanvi comptarà amb Rafa Nadal com a ambaixador de la marca. D’aquesta unió ha nascut la campanya: “Sempre al costat dels que marquen la diferència”, que representa els ideals tant del tenista com de la companyia.

La Fundació Rafa Nadal i Drasanvi han firmat un acord de col·laboració