Inici > Notícies  > Fundació Rafa Nadal inicia el 1r projecte propi
Notícies 2015 Notícies 2015
Fundació Rafa Nadal inicia el 1r projecte propi

LA FUNDACIÓ RAFA NADAL HA POSAT EN MARXA EL SEU PRIMER PROJECTE PROPI A PALMA DE MALLORCA

10/06/2015
Comparteix aquesta notícia:     Comparteix: Twitter Comparteix: Facebook

Durant el curs escolar que ara finalitza, la Fundació Rafa Nadal ha posat en marxa el primer projecte propi de l’organització, amb el que s’ofereix educació a través de la pràctica esportiva a nens i joves de Palma de Mallorca que viuen en situacions socialment desfavorides. Aquest programa educatiu complementari a la formació escolar té l’esport com principal eina i vehicle per fomentar valors com el companyerisme, el respecte o l’esforç.

Al llarg del curs escolar 2014-2015 el programa s’ha desenvolupat en unes instal·lacions de propietat municipal, on s’han atès a 82 nens i joves. Paral·lelament, s’està avançant en les obres de construcció del Centre Fundació Rafa Nadal, que començarà la seva activitat el pròxim curs i tindrà capacitat per atendre a més de 200 beneficiaris directes i a les seves famílies. Situat en un solar del barri Nou Llevant cedit per l’Ajuntament balear, aquest comptarà amb diferents aules, una pista poliesportiva i sales de lectura i jocs.

Educació a través de la pràctica. Centre Fundació Rafa Nadal