Inici > Notícies  > Nova línia de productes solidaris
Notícies 2015 Notícies 2015

NOVA LÍNIA DE PRODUCTES SOLIDARIS

Comparteix aquesta notícia:     Comparteix: Twitter Comparteix: Facebook

La Fundació Rafa Nadal ha llançat una nova línia dels seus productes solidaris, creats pensant en els més petits. Es tracta de llibretes, estoig, samarretes, llapis, clauer, imant de nevera… tots ells amb un disseny infantil que té com a protagonistes a uns divertits ninotets tennistes.

Part dels beneficis derivats de la venda d'aquests productes es destinen a finançar els projectes d'educació i esport que impulsa la fundació del tennista, a Espanya i Índia, i dirigits a nens i joves en risc d'exclusió. Així, aquests productes tenen un vessant benèfic que els converteix en un regal ideal per aquest Nadal.

Nova línia de productes solidaris