Inici > Notícies  > Sport Time - LET'S MOVE
Notícies 2015 Notícies 2015

SPORT TIME SE SUMA AL REPTE “LET’S MOVE” A FAVOR DE LA FUNDACIÓ RAFA NADAL

Comparteix aquesta notícia:     Comparteix: Twitter Comparteix: Facebook

Durant el mes de març, el centre de fitness Sport Time, situat en el Rafa Nadal Sports Centre, ha participat en el repte Let’s Move for a Better World- organitzat per l'empresa d'equipament esportiu Technogym- amb la finalitat d'ajudar a la Fundació Rafa Nadal i de promocionar un estil de vida saludable.

Els socis del Fitnesscenter s'han esforçat per aconseguir la major donació de moviments o “moves” (unitat de mesura del moviment físic adoptada per Technogym) per ajudar a la Fundació Rafa Nadal, aconseguint finalment el segon premi. Gràcies a això, la Fundació rebrà material esportiu valorat en 3.000 euros.

Entrenadors Sport Time Manacor