Impacte
transformador

Pretenem causar a la societat una transformació a través de les nostres accions, projectes i programes, i contribuir així als Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) marcats per l’ONU a l’Agenda 2030.

Projectes

Volem acompanyar nenes, nens i joves en el seu camí cap a un futur de qualitat

CENTRES FUNDACIÓ RAFA NADAL

Centres orientats a menors en situació de vulnerabilitat que atenem a través d’activitats esportives, educatives i suport psicosocial.

Saber mes

NETS (NADAL EDUCATIONAL TENNIS SCHOOL)

Centre d’atenció per a menors en situació de vulnerabilitat de l’Índia rural que atenem a través d’activitats esportives relacionades amb el tennis i activitats educatives d’informàtica i anglès.

MÉS QUE TENNIS

Programa d’atenció a esportistes amb discapacitat intel·lectual als que proporcionem entrenaments regulars de tennis a escoles de tot Espanya.

STUDY&PLAY

Programa d’ajudes econòmiques per a joves esportistes que volen estudiar a les universitats dels Estats Units.

PLAY ALL

Programa de suport a menors en situació de vulnerabilitat a través d’entrenaments regulars de tennis.

Partners

Els projectes de la Fundació Rafa Nadal no serien possibles sense els nostres companys de viatge, amb què treballem mà a mà.

Saber més

Darrere de cada projecte hi ha éssers humans, històries de vida que ens impulsen a donar respostes i cercar solucions a les diferents problemàtiques que ens trobem.

Esdeveniments

Organitzem esdeveniments socials i de l’àmbit esportiu que serveixen per promocionar l’activitat física saludable i per recaptar fons

El Rafa Nadal Tour by Santander és un circuit juvenil de tennis solidari,
a benefici dels projectes de la Fundació Rafa Nadal, que es
celebra cada any a Espanya.
Actualment ha esdevingut un torneig de referència nacional i
es va crear amb la voluntat de completar la competició esportiva amb
un vessant educatiu basat en activitats per valors.