Segon Concurs de Carnaval dels Centres Fundació Rafa Nadal

A la Fundació Rafa Nadal, la unió i l’esperit d’equip són valors fonamentals que cultivem dia rere dia. I quina millor manera de celebrar-los que a través del nostre Concurs de Carnaval, una colorida i divertida competició que reuneix els equips dels Centres Fundació Rafa Nadal de València, Madrid i Palma de Mallorca.

Aquest esdeveniment, que s’ha convertit en una tradició, no només proporciona una oportunitat perquè els nostres professionals es diverteixin junts, sinó que també els desafia a crear propostes de disfresses grupals que destil·lin creativitat i desenfrenament. És un moment per deixar volar la imaginació i mostrar l’enginy col·lectiu.

Aquest any, un cop més, ens alegra compartir els resultats d’aquesta emocionant competició. Després de setmanes de preparació i treball en equip, els professionals de cada centre han presentat les seves propostes en forma de vídeos d’un minut, mostrant les seves disfresses i l’essència de cadascun.

A Madrid, l’equip es va transformar en “Els Increïbles”, mostrant els seus superpoders i la seva dedicació per fer del món un lloc millor.

A Palma de Mallorca, ens van deleitar amb una versió modernitzada de “Mario Kart”, portant l’emoció de les curses a un nou nivell.

I, finalment, l’equip de València ens va sorprendre amb un emocionant videoclip musical, en el qual van descriure el dia a dia dels nens i nenes que assisteixen al centre, amb una cançó versionada i interpretada per ells mateixos.

El jurat va tenir la difícil tasca d’escollir un guanyador entre aquestes brillants propostes, i per segon any consecutiu, l’equip de València es va emportar el premi principal. La seva creativitat, dedicació i habilitat per transmetre l’essència del nostre treball en una disfressa no van passar desapercebudes. Felicitats pel seu merescut reconeixement!

A la Fundació Rafa Nadal, volem reconèixer i celebrar l’esforç de tots. És per això que, a més del premi principal, tots els equips participants rebran un premi especial com a reconeixement al seu compromís i entusiasme. Més que una competició, aquest esdeveniment és una oportunitat per reforçar la connexió entre els nostres professionals, fomentant un ambient de camaraderia i col·laboració que es reflecteix directament en l’atenció que oferim als nens, nenes i adolescents que atenem.

Cuidar dels nostres professionals és cuidar del benestar dels menors i les seves famílies. És per això que accions de team building com el Concurs de Carnaval són tan importants per a nosaltres.

No només són una oportunitat per divertir-se i ser creatius, sinó que també són un recordatori de la importància de cultivar relacions sòlides i positives dins del nostre equip, perquè només junts podem aconseguir un impacte significatiu en la vida d’aquells a qui donem suport.

En nom de la Fundació Rafa Nadal, volem expressar el nostre més sincer agraïment a tots els equips participants per la seva dedicació, entusiasme i bon rotllo.

La seva creativitat i compromís són realment inspiradors, i esperem seguir celebrant i construint junts durant molts anys més. Felicitats a tots!

Feu un comentari