Kia Clubhouse Experience

Amb motiu de la celebració del Australian Open, els nens i nenes de la Fundació Rafa Nadal han pogut viure una experiència increïble a Melbourne de la mà de Kia.

“Kia Clubhouse Experience” els ha brindat l’oportunitat de gaudir de diferents activitats esportives i culturals relacionades amb l’obert d’Austràlia.

Dotze menors dels Centres Fundació Rafa Nadal de Palma i València, juntament amb sis nens i nenes del projecte NETS de l’Índia, han estat els 18 afortunats que han pogut viure aquesta inoblidable aventura: una setmana a Melbourne, convidats per Kia, gaudint de la ciutat més europea d’Austràlia, els seus paisatges, la seva gastronomia, l’impressionant entorn del Australian Open, i per descomptat, molt d’esport i cultura.

Gràcies a la ferma aliança que Rafael Nadal i la Fundació Rafa Nadal mantenen amb Kia, aquest somni s’ha pogut fer realitat per a aquest grup de menors en situació de vulnerabilitat que atenem en els nostres projectes.

Jhovanny, Seydina, Dani, Sergi, Dana, Ibti, Salma, Julexy, Alejandro, Steven, Yasmine, Juliette, Kiran, Keerthana, Neeraja, Kripal, Karthik i Kumar, són els noms dels menors que han format part de la que probablement serà, una de les millors experiències de la seva vida.

L’equip de Kia va organitzar cinc dies intensos d’activitats ideals per als menors, que han après entre altres coses, a conviure entre ells i a saber estar. Un viatge com aquest impactarà en les seves vides d’una manera integral, ja que hem aconseguit obrir-los els ulls a un món nou de possibilitats.

Agafar un avió intercontinental, allotjar-se en un gran hotel, conèixer als seus companys i companyes d’altres projectes, interactuar en anglès, descobrir noves cultures i viure en les seves pròpies carns l’emoció d’un Gran eslam, són experiències que els marcaran per sempre i que influiran, amb seguretat, en el seu desenvolupament.

Kia diu que “el moviment inspira” i amb accions com aquesta, podem assegurar-lo al 100%. Aquest grup de nens i nenes creixerà sabent que el món és gran, que existeixen oportunitats per a aquells que s’esforcen per aconseguir els seus objectius i que si volen, poden.

Durant aquesta setmana visitem el Zoo, on vam poder veure animals que només existeixen a Austràlia, com el coala, el cangur o el wallabee. Una activitat única que vivim al màxim i en la qual vam aprendre curiositats sobre aquests animals tan especials.

També ens acostem a la cultura del street art, molt present a Melbourne, guiats per un artista de carrer que ens va ensenyar els racons més curiosos i artístics de la ciutat. Vam poder veure carrers replets de grafitis i art urbà, que van impressionar als menors pels seus colors i formes.

Un altre dia participem en un clínic de tennis amb entrenadors professionals d’aquest esport que tant ens agrada, a més de pintar juntament amb altres artistes, dos murals dedicats a Rafael Nadal.

També vam tenir l’oportunitat de formar part d’un taller de cuina australiana, en la qual vam aprendre a preparar alguns plats típics de la gastronomia d’aquest país.

I per descomptat, vam tenir la possibilitat d’entrar en les instal·lacions del Australian Open, de veure alguns racons en els quals poques persones tenen accés, de participar en diferents activacions impulsades per Kia i per descomptat, assistir a un partit en el Rod Laver Arena.

Ha estat una setmana rodona, en la qual els nens i nenes han aprofitat cada minut. Des d’aquí, volem agrair una vegada més a Kia, per haver fet possible aquesta iniciativa realment transformadora. GRÀCIES!

Deixeu un comentari