LA FUNDACIÓ RAFA NADAL PRESENT AL MOVE CONGRESS 2023 A MADRID

Del 15 al 17 de novembre, Jose Ruiz, Director Adjunt de la Fundació Rafa Nadal, va tenir l’honor d’assistir al MOVE Congress 2023 celebrat a Madrid.

Aquest congrés, reconegut com la principal conferència internacional dedicada a l’esport i l’activitat física per millorar la salut, va reunir més de 400 professionals de diversos sectors.

L’esdeveniment, organitzat per ISCA en col·laboració amb Esport per a l’Educació i la Salut i la Fundació Futbol Més, va comptar amb el suport de la Unió Europea a través de diversos projectes.

El MOVE Congress 2023 es va centrar en temes fonamentals com la salut física i mental, el futur del planeta, el món digital i la inclusió social.

Els assistents van tenir l’oportunitat de participar en keynotes motivacionals, tallers dirigits per experts, debats i conferències interactives sobre esports per al desenvolupament, benestar infantil, salut mental, malalties no transmissibles, espais públics, esports electrònics, sostenibilitat i molt més.

El programa del MOVE Congress 2023 va oferir un espai de networking actiu per intercanviar idees i coneixements entre els participants,reforçant la col·laboració en pro del benestar a través de l’esport i l’activitat física.

Des de la Fundació Rafa Nadal ens sentim agraeïts per la oportunitat de participar en aquest esdeveniment, que ens permet reforçar el nostre compromís amb el benestar infantil i el desenvolupament a través de l’esport.

L’intercanvi d’idees i la col·laboració al voltant de temes vitals com la salut física i mental, la inclusió social i la sostenibilitat han estat inspiradors i motivadors per al nostre equip.

Estem desitjosos d’aplicar els aprenentatges i connexions adquirits en el MOVE Congress 2023 per continuar promocionant un futur més saludable i actiu per a tothom. Gràcies per aquesta enriquidora experiència!