Notícies

LLANÇAMENT DE LA DESENA EDICIÓ DEL PROGRAMA DE BEQUES STUDY&PLAY: GAIREBÉ UNA DÈCADA DE SOMNIS FETREALITAT

La Fundació Rafa Nadal, en col·laboració amb I-Con Sports, es complau a anunciar el llançament de la desena edició del Programa de Beques Study&Play. Durant gairebé una dècada, aquest programa ha ofert a desenes de joves espanyols l’oportunitat de combinar l’esport amb els estudis universitaris als Estats Units.

Study & Play va néixer el 2015 com a resultat de la col·laboració entre la Fundació Rafa Nadal i I-Con Sports.

El propòsit fonamental de Study&Play és enriquir tant el present com el futur d’aquests joves talents, oferint-los l’oportunitat d’evitar la difícil decisió de triar entre les seves aspiracions acadèmiques o la seva carrera esportiva d’alt nivell.

El programa de beques proporciona suport econòmic perquè aquests joves esportistes iniciïn el seu recorregut als Estats Units. A més d’oferir assessorament gratuït per optar a una beca esportiva, la Fundació Rafa Nadal concedeix ajuts addicionals als estudiants que no reben la totalitat de la beca universitària a causa de la seva situació econòmica i familiar.

El suport i l’assessorament d’I-Con Sports permet a les famílies i als estudiants trobar les millors universitats i opcions tenint en compte els seus perfils esportius i acadèmics.

Cada any, la Fundació Rafa Nadal i I-Con Sports organitzen una cerimònia d’atorgament de beques a la qual assisteixen els estudiants becats i les seves famílies. En aquesta edició, s’ha donat la benvinguda a 30 joves promeses de l’esport com el tennis, el bàsquet, el voleibol, el futbol, l’atletisme i altres, que començaran les seves carreres als Estats Units durant el curs 2022/23.

Des del seu inici el 2015, la Fundació Rafa Nadal ha atorgat més de 175 beques, amb una ajuda mitjana de 5.000€ per estudiant i una inversió total de més de 700.000€ en aquest programa, marcant un impacte durador a les vides d’aquests joves talents.

Declaracions dels líders del programa:

José Antonio Ruiz, director adjunt de la Fundació Rafa Nadal, va expressar: “Des de la Fundació Rafa Nadal estem contents de donar suport a tants joves esportistes perquè continuïn amb els seus estudis superiors. Amb el programa Study&Play els oferim la possibilitat que puguin continuar la seva carrera acadèmica sense renunciar a la seva carrera esportiva. Això és molt important, perquè com més opcions tinguin ara, més possibilitats tindran d’assolir els seus objectius futurs.”

Marc Becker, director d’I-Con Sports, va assenyalar: “El programa Study&Play pot tenir un impacte significatiu a la vida dels joves esportistes, ja que els permet perseguir els seus somnis esportius sense descuidar la seva formació acadèmica. A més, aquest projecte ofereix un suport econòmic valuós que ajuda a alleujar la càrrega financera que comporta l’educació i l’esport d’alt rendiment.”

Si compleixes els requisits i estàs interessat en sol·licitar una beca per estudiar i competir a una universitat americana, t’animem a posar-te en contacte amb Icon-Sports. S’avaluarà cada perfil de manera individual i s’oferirà suport a aquells que demostrin passió i potencial en ambdós àmbits.

Formulari de Contacte Study&Play