Notícies

La Fundació Rafa Nadal, aliada en la lluita contra la pobresa infantil a Espanya

El 3 de febrer va ser presentada l’‘Aliança País Pobresa Infantil Zero’, una iniciativa llançada per l’Alt Comissionat contra la Pobresa Infantil, que compta amb més de 75 aliats, entre ells la Fundació Rafa Nadal. Amb un 27,4% dels nens i nenes en risc de pobresa infantil a Espanya, l’objectiu d’aquesta iniciativa és canviar aquesta situació mitjançant la col·laboració entre l’Administració, empreses, fundacions i tercer sector.

L”Aliança País Pobresa Infantil Zero’ neix amb dues metes: garantir una educació inclusiva i de qualitat i generar entorns saludables, positius i segurs. En el marc d’aquestes dues metes, l’Alt Comissionat contra la Pobresa Infantil, s’ha marcat diversos reptes: impulsar l’assoliment educatiu, potenciar el talent, trencar la bretxa digital, garantir una salut física, psicològica i social equilibrada, promoure un entorn segur i protector, i fomentar la participació amb equitat.

Amb més de 10 anys de trajectòria, des de la Fundació Rafa Nadal contribuirem a sumar esforços per aconseguir aquests objectius, tenint com a base els nostres projectes d’educació i desenvolupament a través de l’esport.

Trencar el cercle de la pobresa infantil és justícia social: tots els nens i nenes tenen dret a créixer sans, segurs i feliços, sense importar el seu origen.